Chrzest Julii

Myślałam, że widziałam wszystko związane z robieniem zdjęć w kościele podczas celebracji mszy świętej, czy to chrzcin, komunii, ślubów czy też jubileuszów...Jednak się myliłam...Pierwszy raz spotkałam się, że podczas chrztu ksiądz nie pozwolił nikomu robić zdjęć i nie mówię tu o gościach z telefonami, tabletami, aparatami, ponieważ częściej kościelny czy sam ksiądz mówi o tym, że są osoby wyznaczone do robienia zdjęć,  ale zawodowym fotografom….(zaznaczę, ze oczywiście licencję z kurii posiadamy) Dlaczego nie pozwolił "bo nie".... Wczoraj w tym kościele były dwa chrzty...zrobiłam parę zdjęć "ukradkiem" i później trochę rodzinnych...Pamiątka jednak będzie ;)























Komentarze

Kamila pisze…
Super artykuł :) Przed wyjściem na imprezę, warto zastanowić się Jaki prezent kupić dzeiwczynce na chrzest

Prezent powinien być praktyczny :)